niedziela, 19 stycznia 2014

#45 Karnawał

Za dwa tygodnie rozpoczynają się u nas ferie czego nie mogę się doczekać, gdyż drugi tydzień spędzam z ludźmi, którzy stali się tak jakby dla mnie drugą rodziną. Ostatnio też zaczęłam troszeczkę ogarniać swoje życie i robić rzeczy, które mnie uszczęśliwiają. Spędzam także więcej czasu z rodziną. Wczoraj byłam na organizowanym przez naszą wspólnotę Pustyni imprezie karnawałowej, na którą zaprosiłyśmy ludzi z innej parafii :) W pewnym momencie stało się tak iż część była na sali, część przy fortepianie a jeszcze inni siedzieli na stołówce. Ja cały czas spędziłam na szaleństwach na parkiecie wraz z dziewczynami. Macie okazję zobaczyć najśmieszniejsze zdjęcia z wczorajszej zabawy (robiła je Margot).
 



 



















 

2 komentarze:

  1. super fotki, fajna peruka xD
    ps.chciałabym Cię zaprosić do wzięcia udziału w konkursie, który odbywa się na moim blogu : http://aqueever.blogspot.com/2014/01/konkurs_4534.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już mam ferie :))
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń