środa, 18 grudnia 2013

#44 Szaleństwo

Fizyka, którą tak bardzo się stresowałam okazała się bezproblemowa, gdyż z teorii o prądzie dostałam 5, a z zadań 3 co mnie cieszy ^^ Później lekko zawiodłam się WOS'em bo było 3 a nie 4 jak zawsze ... Jutro mam próbę chóru na jasełka na 1 i 2 lekcji, ale na 2 i 3 jest wigilia klasowa więc nie wiem co zrobię ... jasełka są dopiero w piątek a dzisiaj większość klas miała wigilie. Nie wiem co dalej z gazetką, gdyż jutro jest prezentowana dyrektorce więc dzisiaj szybko dodawałam artykuł o warsztatach chemicznych w listopadzie. Oczywiście w szkole dosyć wcześnie zaczął się sezon na fajerwerki lecz póki co tylko raz wybuchły w szkole lecz po niej wybuchają codziennie. Aktualnie przebywa u nas Kadra Juniorek Polski oraz Kadra Juniorek Francji (ręczna) z czego z jedną dziewczyną z "naszej" kadry chodzę do klasy a z jeszcze inną znam się ze szkolnego korytarza. We wtorek odbyły się w mojej parafii ostatnie wieczorne rekolekcje, na których wraz z Pustynią Miast wystawialiśmy scenkę, w której grałam małą dziewczynkę więc musiałam ubrać spódniczkę, bluzkę z Myszką Mickey, włosy spiąć w dwie sterczące kitki oraz pożyczyć od siostry lalkę Lalaoopsy. Mimo iż wyglądałam komicznie i chciałam się z siebie pośmiać to po fakcie byłam strasznie zażenowana lecz niepotrzebnie. Nie mogę się doczekać Wigilii w domu. Może te święta spędzimy w innym gronie niż zazwyczaj, ale będą wszyscy na których mi zależy :) Może uda mi się jeszcze coś wrzucić przed Bożym Narodzeniem, ale tak na zapas .... Wesołych Świąt !!!

Toruń 21.11.2013

1 komentarz:

  1. Estetyczny wygląd, ładne zdjęcia, ciekawe posty i śliczna prowadząca... czego chcieć więcej ?

    OdpowiedzUsuń