piątek, 7 lutego 2014

#46 F.E.R.I.E. !!!

Nareszcie mam upragnione ferie zimowe! Wiem, że część z was jest już po, inni w trakcie a pozostali czekają. Aktualnie zbliżam się do końca pierwszego tygodnia i jak zwykle - doszło do małej sprzeczki z koleżanką, która sama stwarza problem, nie zauważa go a gdy się na ten temat wypowiem to od razu widzi, że "to ja mam jakiś problem". Błagam weźcie ode mnie takich ludzi -.- Jednak staram się o tym nie myśleć a skupić się na jednym, konkretnym celu - dobrej zabawie w Zakopanym ze znajomymi. Dwa dni przed piątkiem podali nam już nowy plan zajęć i jestem lekko zdruzgotana, gdyż będę miała plastykę zamiast muzyki oraz dwie matematyki w ciągu jednego dnia. Jedynym pocieszeniem jest to iż będą to ostatnie miesiące w gimnazjum, później może liceum o profilu dziennikarskim :) Wszystko zależy jak wypadnę na egzaminach oraz od ocen końcowych. Jednak trzymam kciuki i liczę na dobre wyniki aby "wyrwać" się do Poznania. Jak mijają ferie?
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz