poniedziałek, 11 listopada 2013

#40 Dziękuję ...

  Ostatnio dużo się w moim życiu pozmieniało ... otoczenie w którym mieszkam, ludzie, z którymi się zadaję czy nawet to jaka jestem. Najważniejszym doświadczeniem które zdobyłam w wakacje jest większa pewność siebie co stwierdzili moi najbliżsi przyjaciele.
Dojrzałam pod wieloma względami, jednak są też sprawy do których jeszcze muszę dorosnąć..
  Od zakończenia roku szkolnego poznałam wielu ludzi, którym jestem wdzięczna za każdą "akcję", ataki śmiechu i wprowadzenie minimalnych zmian w moim całokształcie oraz za wysłuchanie mnie kiedy miałam potrzebę przeklinania na pewną, kiedyś bliską mi osobę.
Może robię rzeczy, których kilka miesięcy temu normalnie bym nie zrobiła, ale nie żałuję ani sekundy. To wszystko powoduje, że mam momenty kiedy się uśmiecham lub chce mi się płakać.
  Najfajniejsze chwile spędziłam podczas Dnia Deski, Wianek, na początku lipca, dzień przed moimi urodzinami oraz dzień moich urodzin. Jest jednak pewna rzecz, której bardzo żałuję i przez nią często nie mogę się skupić ... kiedyś ktoś powiedział, że jeśli nie możemy wybaczyć drugiej osobie tego co nam zrobiła to tak naprawdę nigdy jej nie kochaliśmy ... czuję się zagubiona i nie wiem co mam robić. Na szczęście znowu zaczyna się znowu dużo dziać i może zapomnę o tym frajerze. Póki co jestem strasznie zestresowana z powodu apelu okolicznościowego w środę, na którym występuję w szkolnych chórze. Ostatnio zaczęłam też myśleć o szkolnym balu w czerwcu, ale zawsze jak poruszam ten temat to słyszę "Nie myśl teraz o sukience, tylko o tym z kim pójdziesz. W sumie i tak będziemy musiały wybierać w drugoklasistach" co jest lekkim absurdem. 
  Mam jeszcze wystarczająco dużo czasu aby zdecydować czy będę chciała tam iść, jak ubrana i w czyim towarzystwie. Mój ostatni rok gimnazjum póki co jest dobry i staje się coraz lepszy :)




Czarne rajstopy w serca (Primark) + różowe trampki (Boti)




najlepsze lody na świecie !!!



a'la Projekt X na Wiankach



robimy sushi



chyba nie wyszło






na kajakach z Margot



różowe rurki (C&A) + białe Addidasy z printem (Addidas Original)
 



dożynki gimnne w moje imieniny



uczymy się robić koperty z origami



wycieczka szkolna do Nowego Zoo w Poznaniu



widok spod Biedronki



moje "skarby"



ogór botaniczny






siostrzyczki



zapowiada się że będzie lepiej

3 komentarze:

  1. Też stałam się bardziej pewna siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie ;3 hahaha a'la projekt x najlepsze ;D
    Zapraszam do mnie na nowy filmik - http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. The tights are so cute. You Can Enter For Leggings Giveaway On My Blog. Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń