poniedziałek, 31 grudnia 2012

#31 HAPPY NEW YEAR (2013)

Większośc z was wieczór spędza w gronie znajomych. Ja niestety zmuszona jestem na internet, gdyz jestem u znajomychmoich rodziców (pod duzym przemusem). Niestety sylwestra w towarzystiwe Hetmy i Margot jestem zmuszona przenieśc z 2012 na 2013.

 
pomyślałam aby zrobić swoją sylwestrową listę ;)
 
1. Labrinth - Earthquake ft. Tinie Tempah
 
2. Chris Brown - Look At Me Now ft. Lil Wayne, Busta Rhymes
 
3. Rihanna - Cheers (To Drink That)
 
4.David Guetta - Turn Me On ft. Nicki Minaj 
 
5. DJ Freshft. Rita Ora - Hot Right Now
 
6. Far East Movement - Change Your Life ft. Flo Rida & Sidney Samson
 
7.Far East Movement ft. Cover Drive - Turn Up The Love
 
8.Wisin & Yandel - Follow The Leader ft. Jennifer Lopez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz