środa, 26 grudnia 2012

#30 MERRY CHRISTMAS / FUN

Jak tam święta? Dla mnie to najwspanialszy czas. Wczoraj odwiedziła mnie rodzina z Obrzycka (dostałam płyn do kąpieli z aloesem, turkusowe skarpetki, w których śpię i słodycze). Dziś jadę do rodziny w Poznaniu.
Co dostaliście pod choinkę? Ja dostałam kasę, dużą reklamówkę słodyczy i dwie bluzki (jedna z N.Y.C., która przyszła z Wolverhampton *.*, a druga przedstawia upadłego anioła i mi się nie podoba więc wymienię ją na t-shirt Coldplay). 
Tak jakoś od wczoraj wzięło mnie na przesłuchanie płyty FUN pt. " Some Nights " i bardzo spodobała mi się piosenka Why Am I The One (na końcówce jest kawałek Some Nights). Płytę niestety można w pełni posłuchać jedynie na SoundCloud, a na YouTube znajdziecie albo nieliczne z kawałków lub w wersji akustycznej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz