poniedziałek, 5 listopada 2012

#27 Zdjęcia od Majki prt.3 i ostatni

Nie tak dawno dostałam ostatnie zdjęcia z sesji od Majki. W między czasie zdążyłam "pokochać na poważnie" twórczość Fun, a zwłaszcza kawałek "Some Nights". Powoduje, że nie mogę się doczekać ponownych odwiedzin w Londynie. Oczekuję też informacji od przyjaciela czy będzie akurat wtedy w domu bo jeśli tak to będę cała w skowronkach. Kit, że różnica między całą paczką wacha się od 4 do 6 lat.
Do tego nie wiem jaki zabytek średniowieczny mam opisać w pracy na historię. Chciałąbym coś bardzo oryginalnego bo marzy mi się w LO klasa humanistyczna więc mile widziana jest mi ocena celująca a nie mam żadnego pomysłu.
Wracając do tematu zdjęć, rozmawiałam z nią dzisiaj podczas prób do apelu na Święto Odzyskania Niepodległości i możliwe, że znajdzie się tutaj jeszcze kilka zdjęć ale to już na wiosnę :DDDDD








4 komentarze: